Wysyłanie pracowników w delegacje dla wielu firm jest niezwykle ważnym poleceniem. Wielokrotnie obecność pracownika jest kluczowa podczas poruszania ważnych kwestyj związanych z działalnością firmy. W innym wypadku chcemy pracownika posłać na ważne spotkanie biznesowe z kontrahentem bądź potencjalnym klientem. By cała reprezentacja przebiegała należycie oraz zgodnie z prawem każdy pracodawca musi znać regulacje prawne które go obowiązują. Na ogół gdy są to wyjazdy służbowe, niezależne od czasu trwania delegacji lecz na terenie Rzeczpospolitej, wszystkie niezbędne przepisy są pracodawcy znane i spełniane. Problem pojawia się kiedy chcemy wysłać pracownika na czas kilku lub kilkunastu miesięcy do innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. W tedy też obowiązują nas regulacje Unijne jakie mogą sprawiać wiele dylematów. By dowiedzieć się wszelkich istotnych informacji zaleca się wybrać się na kongres organizowany właśnie w tym celu. Warto także zapoznać się z tymi niezbędnymi wiadomościami dotyczącymi delegacji – imp