Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, żeby sprawić, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Chwilowo nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to może pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Mimo to za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli oraz uczniów
Zamiast robić nieraz nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, żeby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, żeby sprawić, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.